Lille talje – Stor bagdel

Jen selterHar I lagt mærke til hvor moderne det er at have en stor bagdel for tiden? Altså jeg taler om store bagdele, der sidder på kvinder J Det er ikke længere grimt at have mega meget ”junk-in-the-trunk”. Det er tværtimod mega sexet.

Jeg synes ikke, at jeg ser andet end guides til squat øvelser og fitnesspiger med meget lille talje og kæmpe stor numse, når jeg kigger på fitnesssider på Instagram! Kim-Kardashian-Butt-Workout-2

Jeg kan huske, at jeg i starten fik et chok over, hvor ekstrem forskel, der er på røv og mave på alle de fotoglade fitnesspiger, men nu har jeg vænnet mig til synet og synes faktisk at det er pænt at have en lille talje og fyldig numse 🙂 Men det skal lige sige at det kun er pænt, når numsen er veltrænet.

En anden ting, jeg også har bemærket på Instagram, er 30-days-squat-challenge billederne. Jeg tror næppe på at man kan få en J-Lo numse af at følge programmet, men tror bestemt på at man får en mere tonet numse.

Jeg har selv gået i gang med programmet og nåede kun at følge det i 4 dage, før jeg besluttede mig for at tabe alt overflødigt kilo først og derefter begynde at tone min numse. På blot de 4 dage, kunne jeg mærke forskel og en masse ømme muskler. Av det gjorde ondt – men hvor der er vilje er der vej, så tror sagtens at man (jeg) kan komme op på de 250 stk. squats på 30. dagen. Det bliver mega hårdt, men ikke helt umuligt!

Jeg er pt. på stofskiftediæten. Er i gang med 2. dag. Det er godt nok hårdt, men jeg minder hele tiden mig selv om at den kun varer 13 dage.

De fleste kurer fortsætter man indtil man er nået den vægt man ønsker. Derfor kan man nemt falde i fordi målet godt kan virke meget lang væk. Men med denne kur ved man, at man ”blot” skal holde ud i 13 dage – og så er det overstået. Bemærk at ikke må være på den i mere end 13 dage. Bonus er så, at ens stofskifte boostes så meget, at man efter kuren ikke tager nemt på. Helt korrekt står der at man slet ikke tager på i hele 2 år, meeeeen det tror jeg simpelthen ikke på. Jeg tror det kommer meget an på en kost. Ja, spiser du sundt, så passer det nok. Men havde man en livsstil med junk hver dag, som man vender tilbage til, så tror jeg simpelthen ikke på at man ikke tager på i 2 år!!!

Efter de 13 dage vender jeg tilbage til min low-carb-livsstil som de 2 uger op til kuren, var meget præget af kulhydrater og sukker. Utroligt nok tog jeg kun et kilo på af al den usunde mad. Jeg har lovet mig selv, at jeg efter de 13 dage, må være meget bedre til at holde mig næsten helt væk fra kulhydrater. Jeg har det meget bedre, når jeg holder mig til low-carb- mad, men jeg vil tillade mig selv at spise en smule usundt én gang om ugen. Det tror jeg næppe, jeg tager skade af J

Efter kuren går jeg også i gang med 30-days-squat-challenge sideløbende med 2 gange konditræning om ugen. Jeg prøver at se om jeg også kan mild konditræne i løbet af de 13 dage, men jeg vil ikke presse mig selv. Det er altså ikke særlig meget mad man får i løbet af en dag, når man er på denne kur.

Jeg skal nok holde jer opdateret på hvordan det er gået, efter de 13 dage 🙂

Related posts